۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶

برای اولین بار در مشگین‌شهر؛

برگزاری کلاس‌های تثبیت یادگیری در مدارس کم‌برخوردار

برگزاری کلاس‌های تثبیت یادگیری در مدارس کم‌برخوردار

مشگین‌شهر _ سرپرست آموزش ابتدایی شهرستان مشگین‌شهر گفت: ۴۶ آموزگار و مدیر در ۱۳ آموزشگاه تعیین شده برای برگزاری کلاس‌های جبران و تثبیت یادگیری در مدارس کم برخوردار و حاشیه شهر تدریس می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم آرمان صبح شنبه در سالن جلسه آموزش و پرورش مشگین شهر اظهار کرد: طرح خیرین آموزشی جهت جذب کمک‌های مردمی و مشارکت نهادها در راستای اصل عدالت آموزشی و استفاده از ظرفیت نهادها و خیرین آموزشی در سند تحول بنیادین، طی دو سال است که در مدارس ابتدایی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح معلمان علاقه‌مند به امر آموزش برای آموزش دانش آموزان لازم التوجه و دارای مشکل یادگیری تدریس خواهند داد که در نوع خود در سطح استان بی نظیر می‌باشد.

آرمان تصریح کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ تعداد سیزده آموزشگاه ابتدایی شهری و روستایی مجری طرح خیرین آموزشی خواهند بود و در این طرح آموزش رایگان دریافت خواهند کرد.

سرپرست آموزش ابتدایی شهرستان بیان کرد: طرح خیرین آموزشی با هدف کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه، پیشگیری از ترک تحصیل، افزایش پوشش تحصیلی، مشارکت آموزگاران در تشکیل کلاس‌های تقویت بنیه علمی دانش آموزان لازم التوجه، بهبود کیفیت تحصیلی این دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم و ارتقای سطح علمی آنها اجرا خواهد شد.

کد خبر 6253650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha